دوربین های دید در شب رنگی
نوشته شده توسط : daneshjo

 

دوربین های دید در شب رنگی

 Shahrsakhtafzar : دوربین داهوا دید در شب رنگی یکی از بهترین دوربین‌های دید در شب در دنیاست، داهوا بهترین دوربین‌های دید در شب مداربسته در جهان را تولید و عرضه می‌کند. دوربین داهوا دید در شب که به نام استر لایت نیز شناخته می‌شود قابلیت نمایش تصویر به‌صورت کاملاً رنگی را دارد.

در بین محصولات، تعداد زیادی از انواع دوربین داهوا دید در شب رنگی به چشم می‌خورد که دارای رزولوشن و قیمت‌های متفاوتی هستند، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از انواع دوربین داهوا دید در شب استفاده کنید.

 

انواع دوربین داهوا دید در شب رنگی

وضوح فوق‌العاده دوربین 5 مگاپیکسلی HDCVI داهوا را برای پوشش دهی وسیع و جزئیات عالی تصویر تجربه کنید.

دوربین 5 مگاپیکسل داهوا از زیرساخت‌های هم‌محور موجود برای ارائه تصاویر در سطح پزشکی قانونی به‌صورت یکپارچه و در فواصل طولانی استفاده می‌کند. دوربین دارای لنز ثابت 2.8 میلی‌متری، نمایشگر چندزبانه روی صفحه و خروجی قابل تعویض HD/SD است.

این دوربین برای میزبانی برنامه‌های مختلف ایده آل است - رنگ شب و محدوده دینامیکی گسترده واقعی به دوربین اجازه می‌دهد در هر شرایط نوری کار کند و رتبه IP67 دوربین را برای سخت‌ترین محیط‌ها مناسب می‌کند.

>دوربین داهوا دید در شب رنگی خرید و قیمت با فناوری Night Color از یک سنسور با عملکرد بالا و یک لنز با دیافراگم بزرگ برای تولید تصاویر رنگی واضح و شفاف در محیط‌های کم‌نور استفاده می‌کنند.

این فناوری حساس به نور به دوربین اجازه می‌دهد تا نور موجود بیشتری را ثبت کند و تصاویر رنگی را با جزئیات و کنتراست برتر بازتولید کند. دوربین داهوا دید در شب Night Color از LED های سفید نور برای ارائه تصاویر تمام‌رنگی در تاریکی مطلق و همچنین یک بازدارنده بصری مؤثر استفاده می‌کند.

این فناوری به‌طور خودکار روشن‌کننده‌های نور سفید را هنگامی‌که انسان وارد یک منطقه تشخیص مشخص درصحنه می‌شود تا جزئیات تمام‌رنگی را ثبت کند، فعال می‌کند.

 

Be A Part of Something Great

 us.dahuasecurity  :We are proud of what we do and who we are. At Dahua Technology, you will be surrounded by a team that is dedicated, bright, and enthusiastic about both technology and security solutions. We are always trying to find new ways to improve our methodology, our operations, and raising the bar in our industry. We are a culture built on taking care of each other, our customers, and above all else – offering a solution that works for all.

 

  

 منبع : نمایندگی داهوا ساری





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: